Fashiondrop lucrează doar direct cu brand-urile, ca să ai garanția că produsele pe care le cumperi sunt 100% autentice și că ai acces la cele mai noi colecții si piese vestimentare, unice în România.
În cazul în care un produs achizitionat pe Fashiondrop prezinta defectiuni, va rugam sa ne contactati la orders@fashiondrop.ro. Va stam la dispozitie pentru toate detaliile de care aveti nevoie in cazul unui retur.
Condiţii generale
Garanţia devine inaplicabilă sau nulă in urmatoarele condiţii:
- Uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
- Întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)
- Decolorarea produsului sau a unor părţi componente în urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o altă sursă puternică de căldură, umiditate, ploaie, zăpadă, etc.)
- Deteriorări ale produsului în urma unor calamităţi (foc, inundaţie, etc.), accidente, incendiere sau furt
- Defecte produse de transportul, manipularea şi depozitarea în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, şocuri termice - variaţii de tip cald / rece, imersare, etc.)
- Defecte cauzate de utilizarea neadecvată, în mod abuziv, incorectă, modificată a produsului şi/ sau în condiţii improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat - umplerea excesivă a genţilor duce la deteriorarea acestora
- Intervenţia, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului
- Deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de şocuri mecanice (rupere, agăţare, lovire, zgâriere, etc.), animale de companie, rozătoare şi alţi dăunători
Nu se consideră defecte de fabricaţie, ca urmare nu fac obiectul acordării garanţiei:
- Micile neregularităţi şi imperfecţiuni ale produselor sau ale părţilor din produse confecţionate manual.
- Pieile care au fost ceruite şi lustruite manual: în acest caz pielea continuă să se evolueze în mod natural si variatiile de culoare, aspect si textura de la suprafaţa pieilor reprezintă un efect intenţionat care are loc doar după purtare şi tocmai acest lucru aduce individualitate produselor.
Modalităţi de asigurare a garanţiei
Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării, conform legii 449, prin:
- Repararea produsului
- Înlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat
- Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.